דוכן יוגורט לאירועים

כמובן שכשאתם מארחים את אהוביכם באירוע החשוב שארגנתם במחשבה רבה, תרצו לדעת שהמזון שהגשתם לאורחים יהיה טעים מאד ואף עוד יותר חשוב מכך – בריא! כך שהם גם יהנו מארוחה טעימה ומפנקת שתשאיר אחריה שבחים וזכרונות טובים מן החוויה וגם יצאו ממנה עם תחושה טובה ששמרו על תזונתם  באירוע שהיה עלול לכלול לא מעט ג'אנק פוד בשפע וחוסר בריאות אמיתי כגון יתר שימוש בסוכרים או בפחמימות.

לשם כך קיים דוכן יוגורט לאירועים המציע מזון בריא במיוחד ובעל יתרונות בריאותיים משמעותיים בשל החיידקים הידידותיים שבו, כגון: מסייע לתפקוד תקין של מערכת העיכול, מגן על השיניים ועוד. בנוסף היוגורט מתאים לאורחים הרגישים ללקטוז. בין היתר היוגורט עוזר בתחושת השובע כך שיתאים באופן מושלם לשילובו בתור קינוח בסופו של האירוע וכמובן ואולי הכי חשוב, הטעם של היוגורט פשוט מושלם : )

יש לציין כי שילובו של היוגורט באירוע שלכם יתרום רבות לאסתטיקה ולעיצוב של מקום האוכל במקום עקב ניראותו המיוחדת והנקייה הוא יעניק למקום מראה קלאסי ויפייפה.

מרכיביו של היוגורט:

כמובן שהמרכיב העיקרי והמוכר ביותר ביוגרט הינו החלב! שעל כן, יש למארחים לדאוג לכך שחברת הקייטרינג תגיש באירוע יוגורט המורכב מסוגי חלב שונים על מנת שיתאימו לאורחים שונים. לדוגמא, במקרה שקיים אורח טבעוני או בעל מגבלה לחלב, עדיף לדאוג שיהיה באירוע אופציה ליוגורט בעל חלב סויה או חלב שקדים וכדומה, וכמובן שסוגים אלו אף יתאימו לאורחים בעלי אלרגיות לחלב פרה רגיל. מרכיביו הנוספים של היוגורט הם חיידקי BIO המסייעים לתזונה ולבריאות הגוף, חלבון וסידן.

שימושים נפוצים:

 היוגורט האהוב תופס תאוצה בשימושיו ובנאהבותו עקב הרצון של החברה בשימוש בתזונה בריאה על מנת לזכות בחיים נוחים ובריאים יותר. לכן, רבים יבחרו לאכול את היוגורט הבריא והמועיל בין אם זה מגיע ממניעים של שמירה על הגיזרה והגוף ובין אם סתם מכיוון שהיוגורט בעל טעם עשיר ומפנק במיוחד. לכן, שילובו באירועים נפוץ מאד וקיים כמעט בכל אירוע שהמארחים ירצו בכך. בין אם מדובר בימי הולדת, בחתונות ואף בכנסים עסקיים.

במקרה שבאירוע שלכם נוכחים גם ילדים קטנים, מומלץ בחום לשלב באפשרויות הקינוחים את דוכן גלידה לאירועים שייספק להם חוויה דומה ןמיוחדת עבורם שותספק אותם במיוחד.

 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button