דוכן מיצים טבעיים לאירועים

המיץ  הטבעי מלא הבריאות והטעמים המגוונים נפוץ יותר ויותר בקרב חברות מתפתחות עקב המודעות ההולכת וגוברת של המזון הבריא. כל אחד ואחד יכול למצוא את המיץ הטבעי האהוב עליו עקב האפשרויות הבלתי סופיות של הירקות, הפירות והצמחים השונים שאיתם ניתן להרכיב את המשקה המושלם והאהוב עלייך ביותר. הוספת דוכן זה באירוע שלכם ייתן למקום מראה קלאסי בשילוב עממיות ויוקרה המתכתבת בדרך יצירתית ואהובה במיוחד. שילוב הצבעים של כל פרי וירק בדוכן נותנים מראה יפייפה לצד טעמים שונים ומגרים מאד. 

מרכיבי המיץ הטבעי

כאמור האופציות להרכבת המיץ הינן רבות ביותר ויכולות להגיע כמעט מכל צומח בטבע. החל ממיץ גזר למיץ מלפפונים ועוד רבים כגון: תפוזים, תפוחים, אשכוליות, נענע, ג'ינג'ר, חמוציות, גת, לימון, לימונענע ועוד נוספים.

על ידי שילוב דוכן המיצים הטבעיים באירוע המיוחד שלכם, אתם מעניקים לאורחים פינוק יוצא מן הכלל על ידי משקה מרענן ובריא המעניק לאורחים שלכם אפשרויות בחירה אינסופיות על מנת להרכיב אותו בדיוק כמו שהם אוהבים וללא הגבלה.

כמובן שישנה אפשרות אף להתשמש בפירות ממינים שונים על מנת להכין שייק מושלם לפי טעמכם האישי ואף שילוב אטרקציה זו באירוע שלכם על ידי דוכן נוסף.

אין ספק כי על חברת הקייטרינג לדאוג לשירות הכי טוב שיש על ידי הגשת פירות וירקות מן המבחר האיכותי והטרי ביותר, כך שתחושת הסיפוק מחוויה זו של כל אורח ואורח תיהיה הטובה והמוצלחת ביותר וכמובן שמירה מלאה על בריאותם של האורחים מפני כל מנה ומנה המוגשת באירוע זה מטעמם.

קראו עוד על דוכן שייקים לאירועים >>

שימושים נפוצים

המיץ הטבעי כידוע לכולנו אהוב במקומות רבים והרצון בו תופס תאוצה עם השנים למקומות נוספים יותר ויותר בעולם.

על כן, דוכן המיצים הטבעיים נפוץ באירועים שונים כגון חתונות, בתי/ברי מצווה ועוד רבים על מנת לספק תוספת מיוחדת ומרעננת לכל אורח. בין אם הוא מתמצא בתזונה נכונה ובין אם פשוט אוהב את גיוון הטעמים הבלתי מוגבלים. ניתן לראות דוכן זה במקומות שונים כמו באירועים למיניהם, מסעדות ובתי קפה, בתי מלונות, ברים וכו'.

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button