דוכן גלידה לאירועים

מי לא אוהב גלידה קרה בטעמים שונים? מתוקה ומלאה בצבעים? כן כבר החל מהשנים שאנו ילדים אנו מחפשים את הגלידה שלנו בבילויים רבים. בקניון, בפארק ובכל מקום שההורים  נהגו לקחת אותנו כדי לעשות לנו יום כיף מהחלומות. ובנינו, אין ספק שגם בתור מבוגרים, הגלידה היא בין המאכלים האהובים עלינו. הגלידה היא מאכל פופולארי מאד האהוב בכל בית בעולם. אין בית שמדי פעם או אפילו לעיתים קבועות דואג שיהיה לו במקרר קופסא מגרה של גלידה קרה בטעמים האהובים ביותר על בני הבית.

טעמים מתוקים :))

כמובן שבשל נאהבותה המוכרת של הגלידה, היא מיוצרת בטעמים שונים ורבים מאד כך שלכל אחד תהיה את ההזדמנות להנות מחוויה קרה וטעימה זאת. כמובן שהטעמים המוכרים ביותר של הגלידה הינם לדוגמא: שוקולד, וניל, בננה, תות וכדומה.. אך כאמור המגוון רחב מספור וממשיך לטעמים כגון: סוגים שונים של וניל ושוקולד (כמו: מקופלת, מריר, וניל צרפתי וכו'), ריבת חלב, פירות יער, פיסטוק, מנגו, פסיפלורה, אוריאו, קוקוס, קרמל, אגוזים, מנטה, לימון, דובדבן ועוד רבים נוספים.

להגשת הגלידה קיימות אפשרויות שונות. כמובן בכוס ובגלידה אך אף בצורות שונות. מלבד לגלידה הרגילה קיימת גלידה אמריקאית המוגשת בניגוד לכדורים המוכרים, כסלסול יפייפה מלא בטעם.

על ידי שילוב דוכן הגלידה באירוע שלכם, למעשה תעניקו לאורחים שלכם אפשרות לטעום מאכל ידוע ועממי שייתן להם אף תחושה של מוכרות ובית עקב הפופולאריות הגבוהה שלו ונפיצותו במקומות ובבתים רבים.

דוכן הגלידה מגיע במגוון רחב של טעמים על מנת לאפשר לאורחים למצוא את הטעם האהוב עליהם או אף לשלב מבין המבחר ולהנות מחוויה של אירוע יוצא דופן ומספק במיוחד. בשל הטעמים הרבים הקיימים בדוכן זה, הינו שופע צבעים המושכים את העין ומסודרים באופן יפייפה ומעוצב בצורה אסטתית המעשירה את האירוע ומעלה את חיוך האורחים על הפנים.

במקרה שהמארחים בוחרים לפנק את אורחיהם בהצעות שונות לקינוחים ומתוקים במהלך או בסוף האירוע, קיימים דוכנים נוספים שייתנו את הט'אצ הנכון והמתוק על מנת לגעת בהערכה הרבה של האורחים למארגני האירוע. לשם כך ניתן לשלב לדוגמא את דוכן קינוחים לאירועים העשיר בהצעות מפתות ובקינוחים שאי אפשר לעמוד בפניהם.

קראו עוד על דוכן קינוחים לאירועים >>


 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button