דוכן קינוחים לאירועים

איזה אורח לא אוהב את שלב הקינוחים? לחכות בצפייה כל הערב עד להגשת המתוקים המוכנים בצורות ובטעמים שונים. דוכן הקינוחים הינו הדוכן המתוק והאהוב ביותר. כמובן שעל המבוגרים אך ללא ספק בעיקר על הילדים המשתוקקים לרוץ אליו, לראות היטב את כל הסוגים והצבעים שהם יכולים לקחת ללא הגבלה כאשר ה ם מונחים בסדר אסתטי ומגרה ומיד לאחר מכן לבחור את האהובים עליהם במיוחד. 

סידור דוכן הקינוחים כידוע מעוצב בצורה של מיני סוגים של קינוחים בטעמים שונים במסודרים בקבוצות קבוצות. כל אחד עם צבע אחר וממלא בריגוש אחר. כמובן שאי אפשר שלא לרוץ לטעום לפחות מ2 קינוחים שונים אפילו אם כבר מלאים עד אפס מקום.

קינוחים מפנקים במיוחד

כמובן שבעולם הקינוחים קיימים אין סוף סוגים שונים וממרכיבים שונים כך שלעולם אין אורח שלא מוצא את הטעם האהוב עליו בדוכן הקינוחים. האפשרויות לבחירת סוגי הקינוחים אותם ירצו המארחים להגיש באירועיהם רבות מאד ומורכבות מחומרי גלם מגוונים כגון עוגות שוקולד יחידות בטעמים שונים כמו אגוזים, שקדים, סוכריות, קרם וכו' ואף עוגות גבינות יחידות המיוצרות בגוונים שונים ובטעמים מרובים או אפילו כוסות מוס בטעמים שונים של שוקולד וניל או מריר. כמובן שישנה אפשרות לשלב בדוכן הקינוחים אף פינוקים מיוחדים ואהובים מאד לאורחים שלכם כגון עוגיות מיוחדות לפי בחירת המארחים כמו עוגיות שוקולד צ'יפס, כדורי סורבה, כוסות ג'לי בצבעים שונים, סופלה שוקולד וכמובן עוד קינוחים מפנקים וטעימים במיוחד !

מרכיבים איכותיים ומתוקים

כידוע לכולנו, רבים מאיתנו חושקים פעמים רבות מטעימת קינוח מתוק ומגרה במיוחד אך נרתעים מלקחת אותו עקב רוצנם לדבוק בתזונה בריאה ואף דיאטתית. על כן, חברות קייטרינג רבות מציעות לאורחים בדוכן הקינוחים שלהן, קינוחים בריאים במיוחד שיתאימו לכל אורח- בין אם הוא חוטא בפינוקי השוקולד המתוקים ובין אם מקפיד על הבריאות. קינוחים אלו עשויים להיות מורכבים מן חומרי גלם טבעיים שונים כגון תמרים, שיבולת שועל, אגוזים, טחינה, פיסטוק, פצפוצי אורז, גרנולדה ועוד  אפשרויות שונות בהתאם לרצון המארחים.

 כמובן שממולץ למארחים לדאוג לשילוב קינוחים ומתוקים ללא חלב טבעי על מנת לדאוג אף לאורחים הטבעוניים/ הרגישים :))

כמובן שישנן הצעות שונות לדוכנים המוסיפים מתיקות וגיוון בין הארוחות העיקריות שמוצעות באירוע כגון דוכן פירות לאירועים המציע מגוון רחב של פירות מסוגים שונים מתוקים ויפים במיוחד.

 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button