דוכן קפה לאירועים

מי לא אוהב לפנק את עצמו בכוס קפה בכל שעה מזדמנת ביום? או להגיש לאורחיו בביתו כל אחד לפי טעמו? אין ספק כי הקפה מככב בין רשימת המשקאות האהובים ביותר בעולם כולו. רובם המוחלט של האירועים יכללו דוכן קפה הנגיש לידי האורחים. בין אם מדובר באירוע קטן ומצומצם ובין אם מדובר באירוע יוקרתי ומיוחד, הקפה הפופולארי יהיה נוכח ויהווה פתרון מושלם לאורחים רבים למשקה האהוב שלהם.

מה כולל דוכן הקפה שלנו?

בדוכן הקפה מוצעים לאורחים שלכם מגוון של סגנונות קפה על פי טעמם כגון: קפה שחור, נס, הפוך, קאפוצ'ינו, אספרסו ועוד סוגים נוספים לפי רצונכם המעלים ניחוחות טובים ומפנקים. כמובן שניתן לשלב בדוכן זה אף סוגי חליטות תה שונות על מנת לספק מענה זה אף לאורחים שהקפה הוא פחות הפייבוריט שלהם ובאמצעות דוכן התה יוכלו למצוא את המשקה האהוב שלהם באירוע שלכם : )

הוספת התה בדוכן הקפה מומלץ באירוע מכיוון שיוכל לשמש לרוב לילדים שטרם שותים את מיני הקפה ואף גם לאורחים הרגישים למרכיביו.

תוספות מפנקות

בין מיני הקפה מיוחדים שלנו, תוכלו להוסיף לדוכן עוד פינוקים קטנים לאורחים שלכם על מנת ליצור חוויה מספקת ומתוקה במיוחד. בצד הקפה וסוגי התה, ניתן לשלב עוגיות וקינוחים שונים באמצעות דוכן קינוחים. דוכן זה יכלול אופציות לעוגיות שונות הנתונות להחלטת המארחים, מיני עוגות וקינוחים מתוקים/ מלוחים נוספים.

קראו עוד על דוכן קינוחים לאירועים >>

חומרי גלם איכותיים

כמובן שכמו בכל דוכן ומאכל עד הקטן שבהם, חייבת חברת הקייטרינג לדאוג לחומרי גלם איכותיים טעימים וטריים שידאגו דבר ראשון לבריאות האורחים ולהנהתם המרבית משימוש בשירותם.

בין חומרי הגלם בדוכן הקפה ניתן למצוא סוגי החלב שונים. מלבד לחלב הרגיל ישנה אפשרות לשילוב חלב סויה עבור אורחים שחלב סטנדרטי בעייתי עבורם כגון טבעוניים, רגישים וכו'.


 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button