דוכן שייקים לאירועים

כידוע לכולנו, בשנים האחרונות, הבריאות הפכה לטרנד סוחף המעורר התלהבות רבה בקרב אנשים בעולם כולו. טרנד זה התפרש לכיוונים רבים בין אם ארוחות מזון בתוספות פירות וירקות בסוגים שונים, בין אם בשילוב צמחים בעלי ויטמינים מיוחדים ומועילים בתרופות מסוימות ואף בין סוגי שתייה רבים הנתפסים היום כקינוח מושקע ומפנק במיוחד.

סוגי השתייה האפשריים להכנה על ידי פירות וירקות כוללים את השייקים. השייקים הפכו לסגנון פופולארי במיוחד בעיקר בין חברות בריאותיות יותר, כגון ספורטאים ותזונאים.

מרכיבי השייק

את השייק המושלם ניתן להרכיב באלפי צורות שונות בהתאם לטעם האישי שלך. לבחור את הפרי האהוב שלך, לשלב עם פירות אחרים ועוד גיוונים שונים. ישנם אופציות רבות לפירות המתאימים לשילוב בשייק הנבחר שלך כגון: בננות, תפוחים, רימונים, אננס, תותים, פטל, ליצ'י, פסיפלורה ועוד רבים נוספים. למעשה ניתן להשתמש כמעט בכל פרי הקיים אצלכם בבית. ישנה אף אפשרות להשתמש בירקות ולהכין בקלות רבה מיץ טבעי מפנק במיוחד.

יתר על כן, חברת הקייטרינג צריכה להגיש באירוע סוגי חלב מסוימים בהתאם לבקשתם של המארחים כמו חלב רגיל, סויה, שקדים וכו'.

קראו עוד על דוכן מיצים טבעיים לאירועים >>

כיום, עקב הרצון בחברה להתמדה בתזונה בריאה ואף סתם כי טעמם של השייקים אהובים על ידי אנשים רבים, הם נהנים לרכוש משקה זה בבילויים שונים ולכן יש ביקוש רב לרכישת דוכן זה אף באירועים. דוכן השייקים באירועים מסודר בצורה מרהיבה בעלת צבעים שונים ומגוונים המושכים את האורחים לגשת אליו ולבחור להם את השייק המועדף עליהם אישית.

כמובן שחומרי הגלם של הדוכן מגיעים באופן שמור היטב כאשר הפירות עוד מוקפאים וטריים. במקרה שתרצו לשלב באירוע שלכם עוד דוכנים בריאותיים וטעימים קיימות אפשרויות נוספות מומלצות במיוחד כגון דוכן מיצים טבעיים או דוכן יוגורט מפנק.

קראו עוד על דוכן יוגורט לאירועים >>

תוספות מיוחדות

במקרה שתרצו להוסיף לאורחים את האפשרויות לתוספות מיוחדות לשייק שלכם, ישנם מרכיבים קטנים שייעשו עבורכם את העבודה.

לדוגמא, על מנת להוסיף מתיקות למנה יש באפשרותכם לשלב תוספות שוקולד מסוימות (מקופלת, עדשים, סוכריות וכדומה). או במקרה שירצו האורחים לשלב בשייק שלהם תוספות בריאות יותר יש להם אפשרות לשלב אגוזים, שקדים, פקאנים, תמרים ועוד.


 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button