ישנם ספקי מזון רבים בישראל המציעים סוגים שונים של מוצרי מזון וחומרי גלם למסעדות
חומרי גלם הם עמוד השדרה של כל תעשיית מזון. הם חיוניים לעסק לייצר את כל המוצרים שלו, כולל אלה שישמשו את המסעדות.

ספקי מזון ישראלים מציעים מגוון רחב של חומרי גלם, תוצרת טרייה ומזון מעובד ללקוחותיהם אותם ספקים מציעים מגוון אפשרויות מזון ללקוחות ומספקים את הצרכים של אנשים עם דיאטות שונות וצרכים שונים. חלק מהספקים מציעים אוכל אורגני, בריא וכשר בעוד שאחרים מציעים מנות מסורתיות.

 

תחום הקולינריה ועולם המסעדנות בישראל

תחום הקולינריה הוא תעשייה ענקית, ושפים תמיד מחפשים דרכים חדשות ויצירתיות ליצור ארוחות מהנות שאף אחד לא טעם מעולם. בשנים האחרונות, אנשים התרחקו מאפשרויות לא בריאות כמו מזון מהיר ופנו לאכול יותר מנות אורגניות ובריאות. עם גידול הדרישה לאוכל בריא יותר, ספקים רבים מציעים כעת הן מנות מסורתיות וכן אפשרויות בריאות יותר כמו אוכל טבעוני וצמחוני.
ישנם יתרונות רבים לספקי מזון למסעדות ולספקי מוצרי מסעדות בסיטונאות. הם יכולים לחסוך כסף רב לבעלי המסעדה על ידי רכישה בכמויות גדולות, הם יכולים לקבל מגוון רב יותר של חומרי גלם איכותיים ומוצרים נצרכים מבלי לרכוש אותם מספקים רבים, והם יכולים למצוא פריטים שהם אולי לא יוכלו למצוא במכולת או בחנויות קמעונאיות אחרות.
עולם המסעדנות בישראל משתנה ללא הרף. יש הרבה סוגים שונים של מסעדות שמגישות מגוון רחב של מאכלים, אבל יש גם כאלה שלא מתאימות לשום קטגוריה.
המטבח הישראלי מבוסס ברובו על המטבח המזרח תיכוני, אך הושפע במידה ניכרת מהמטבחים של מהגרים יהודים מאירופה ומצפון אמריקה, וכן ממאכלים שהובאו לישראל ממקומות אחרים בעולם.
קשה למצוא מסעדה שלא מציעה חומוס או פלאפל, הנחשבים למוצרי יסוד במטבח הישראלי.
חומוס מכינים עם גרגירי חומוס ורוטב טחינה, בעוד פלאפל מכינים עם חומוס טחון או שעועית ותבלינים נוספים.
ישראל היא מדינה עם היסטוריה עשירה של אוכל. הוא ידוע בשל מגוון המנות והחטיפים שלה, כמו גם האוכלוסייה המגוונת שלה.
גיוון זה הוביל ליצירת סוגים חדשים של מטבח שהושפעו מתרבויות ומסורות שונות.
בישראל ישנם ספקים רבים של מוצרי מזון. ספק כזה הוא קבוצת שטראוס, הפועלת משנת 1968. החברה מציעה סוגים רבים ושונים של מוצרי המטבח העברי, ביניהם חומוס צבר, אסם פודס ושוקולד עלית.

טרנדים חדשים בעולם המסעדנות

העולם הולך וקטן עם הגלובליזציה ומסורות קולינריות חדשות צצות בכל מקום. סוגי המטבח החדשים האלה משפיעים על מנות מסורתיות כדי ליצור משהו חדש ומרגש. לדוגמה, מטבח פיוז'ן משלב שתי תרבויות שונות כדי ליצור מנה ייחודית כמו סושי בוריטו או עוף קאטסו קארי מטוגן.