דוכן בירה לאירועים

מי לא אוהב את הבירה המפורסמת? המשקה האהוב מלא הנוכחות בכל מקום קטן בעולם. במסעדות, בברים, באירועים וגם סתם אצלכם במקרר, מחכה לכם לרענן לכם את ההרגשה ואווירה. הלוא איזה פינוק יותר גדול יש לאדם מאשר לקבל כוס בירה גדולה וקרה באירוע מכובד לשדרג לו את החוויה? או רק לשבת בבית עם בקבוק קפוא וטעם מרענן שרק מחכה לעשות לכם את הערב. 

סוגי בירה

בשל נאהבותה של הבירה המפורסמת ברחבי העולם, נוצרו סוגים שונים של בירה בטעמים, בצבעים ובריחות שונים עקב שימוש במרכיבים אחרים. כמו לדוגמא, הבירות הנפוצות ביותר בישראל הן גולדסטאר, אמסטל, באדוויזר, קרוננברג, לבנבראו, הינקין, סקול, קורונה, נשר, בקס ועוד רבים. ישנה אף הבירה מאלט שהיא הנקראת 'בירה שחורה' ללא אלכוהול. ישנן עוד מספר רחב מאד של בירות נפוצות ביותר בעולם כגון ויינשטפן הגרמנית, פרוני האיטלקית, אסטרייה דאם הספרדית, ג'ייקובסן סאז בלונד הדנית, מאגנרס סיידר האירית ועוד. ברובן המוחלט של הבירות המוכרות ביותר, חומרי הגלם שמהם הן מורכבות הם שעורה, חיטה או שבולת שועל. בירות נוספות נוצרות על ידי סוגי דגנים שונים. 

שימושים נפוצים בדוכן הבירה

כאמור הבירה הופכת עם השנים לפופולארית יותר ויותר בעולם כולו. מתאימה את עצמה לכל שעה ביום, בוקר וערב, לכל אדם בעל טעם שונה וסגנון אחר, כך שבאופן טבעי, דוכן הבירה לאירועים נחשב שימושי במיוחד ומקבל אליו אורחים רבים שישמחו להתפנק במשקה האהוב שלהם באירוע של קרוביהם. בשל כך, השימוש בדוכן זה רחב מאד וקיים בכל אירוע של מבוגרים המחפשים לשדרג אותו. לדוגמא, חתונות שבהן לרוב נמצא מגוון רחב ושונה מאד של מוזמנים, כאשר חלק גדול בוודאי ישמח להנות מן הדוכן, אירוסין או בכנסים עסקיים של עבודות ומשרדים או גם סתם מסיבה נוצצת של בוגרים רבים ומוזיקה שמחה.

 דוכן הבירה באירוע שלכם הופך את הרמה לקלאסית, מוסיף יופי למקום ומעניק אווירה טובה.

במקרים רבים, ישמחו בעלי האירוע ליצור באירוע היקר להם, חוויה מושלמת על ידי הענקת בר בעל מגוון משקאות לאורחים, סוגי אלכוהול שונים שיתאימו לכל מבוגר ופינוק שלא נגמר.

קראו עוד על בר משקאות לאירועים >>

 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button