דוכן סושי לאירועים

בשנים האחרונות, מסעדות המזרח סוחפות גל של ישראלים נלהבים אחרי המאכלים האסייתים. הסושי הפך למאכל הדגל שלהם ובמדינות רבות אחרות. כך שלאחרונה, קצת קשה להיות נוכח באירוע ללא הסושי האהוב. בכל אירוע אנו יכולים למצוא את הדוכן המיוחד המלא בדגים ובירקות טריים, מסודר בצורה אלגנטית ובעל טעמים וצבעים שונים מעוררי תיאבון.

מה כולל דוכן הסושי?

בהתאם לתקוותיהם המוכרות של האורחים לאפשרויות מנה שונות היתאימו לכל אחד ואחד, לדוכן הסושי שלנו אפשר לשלב מגוון רחב של אפשרויות כך שיהיו טעמים שונים המתאימים לכל אורח. החל מן הדגים הקלאסיים כגון: ניגירי, מאקי, פוטומאקי, סוגי סלומון, סוגי טונה, קימיצ'י ועוד. בין מיני הדגים כמובן שקיימות אפשרויות רטבים מיוחדים כגון: וואסבי, טריאקי, סויה ועוד. בין היתר, ניתן לשלב בארוחה גם סוגי ירקות טריים ומוסיפים כמו מלפפונים, גזר, בטטה, פטריות, אבוקדו וכו'. שימוש בסוגי מאכלים ורטבים אלו באירוע, יעניקו לאורחים שלכם תחושת סיפוק בשל המבחר הרחב של הטעמים המוצעים להם.

שימושים נפוצים

את דוכן הסושי ניתן לשלב באירועים רבים כאשר נוכחותו הופכת את האירוע לקלאסי במיוחד. דוכן הסושי ידוע בדרך כלל באירועים כמו חתונות, מסיבות רווקות מרגשות ובאירועים משפחתיים נוספים כאשר רוצים להעלות את רמת היוקרה הנראית לעין באירוע שלכם.

בין היתר, הסושי מקפיץ אף את האירועיים העסקיים שלכם, בין אם מדובר בהשקות חגיגיות ובין אם בכנסים מיוחדים וכדומה.

כמובן, לצד דוכן הסושי המלהיב, ניתן להוסיף לאורחים עוד כמה פינוקים נוספים על מנת לשדרג לכם את האירוע כגון דוכן בירה לאירועים אשר ייתן לסושי את הטוויסט האחרון למנה המושלמת ומשביעה במיוחד. בין המשקאות האלכוהלים הנגישים לאורחים בבר משקאות לאירועים, דוכן הבירה יפרוש בעיני האורחים את שלל המשקאות והאלכוהול המיוחדים שאתם מציעים להם ויהפוך את האירוע למגוון ורחב במיוחד.

 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button