דוכן פיצות לאירועים

מזה זמן רב שהפיצה מוכתרת כמאכל הפופולארי ביותר בעולם כולו. מאיטליה ועד ישראל, כבשה לב של כל ילד וילד ואף של כל מבוגר. כיום אין בית שבו לא מחכים ליום שיזמינו את הפיצה האהובה אליהם הביתה וכאשר היא מגיעה ההתרגשות בשיאה! אין ילד שיישאר אדיש אליה.

הפיצה הפכה עם השנים מוכרת יותר ויותר ופיצריות רבות שבות ונפתחות בזו אחר זו על מנת לספק את תיאבון האנשים הבאים ללא הפסקה ורעבים למאכל המוכר והחביב עליהם ביותר.

שימושים נפוצים

השימוש המוכר ביותר בשילוב דוכן זה באירוע הינו בימי הולדת, בהם מגיעים אורחים רבים ולרוב מצפים לכיבוד עממי וטעים, ועל כך בדיוק עונה הפיצה באופן מספק ומשביע ביותר. כמובן שכאשר מדובר במסיבת יום הולדת של ילדים מומלץ להזמין כמות רבה יותר עקב התלהבותם הכפולה. בנוסף, דוכן הפיצות מוכר בעוד אירועים רבים ומסוגים שונים כגון חתונות בהם בדרך כלל ירצו המארחים לדאוג למנה שתספק אף ילדים קטנים שלרוב בררנים במיוחד בענייני המזון שלהם ולכך הפיצה היא הפתרון המושלם. יתר על כן הפיצה הינו מאכל המוכר אף בימי הולדת של מבוגרים, במסיבות רווקים/ רווקות ואף סתם במפגשים משפחתיים/ חברתיים.

מרכיבים איכותיים

לרוב נחשבת הפיצה כאוכל לכל דבר, מצד אחד אולי לא תמיד בריא ומצד שני יש בו מרכיבים טובים. כמו גבינות, עגבניות, לחם וכדומה. על הקייטרינג המייבא לאירוע שאליו הוזמן את הפיצות, לדאוג לכך שפיצות אלו יוכנו על ידי חומרי הגלם הבריאים ביותר. להשתמש בגבינות הטובות והטריות ביותר, ברסק העגבניות המועדף וכנ"ל לרכיבי הבצק.

תוספות מפנקות לפיצה המושלמת

לפיצה ישנם תוספות אפשריות רבות על מנת להקפיץ את הטעמה ועיצובה בדיוק לפי רצונכם. תוספות אלו מתחלקות לארבעה סוגים שונים. הראשון הוא ירקות, הוא כולל בתוכו: זיתים (מסוגים שונים), תירס, פטריות, בצל, שום, עגבניות ועוד. השני הוא בשרי וכולל פפירוני, קבנוס ועוד. השלישי הינו דגים כגון: טונה, אנשובי וכדומה. והאחרון הינו התוספת האהובה של הגבינות כמו בולגרית, עיזים, או סתם אקסטרה גבינה צהובה. בין היתר ניתן לשלב תיבולים שונים, חריפים ורגילים, רסק ורטבים מיוחדים וכדומה, כרצון האורח. כל אופציות אלו נתונות לשיקולי המארחים.

במקרה שאכן מדובר באירוע הכולל ילדים, מארחים רבים ירצו ליצור הרגשת חוויה מושלמת תוך השקעה בגיווני המזון. לכן, כאשר יזמינו את דוכן הפיצה לאירועים ירצו להזמין לילדיהם אף דוכן גלידה לאירועים שישתלב מצויין בקונספט האירוע ויקפיץ את ההתפעלות להארחה.

קראו עוד על דוכן גלידה לאירועים >>

 

 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button