דוכן פלאפל לאירועים

כמו בכל אירוע, ירצו האורחים להרגיש את הבית בין אטרקציה לאטרקציה. בתפריט לראות את טאצ' המטבח הישראלי האותנטי ולהנות מאווירה ביתית חמה. כמובן שבין היתר, ירצו להנות מהסיפוק על כך שהתחמקו מעוד ערב של פחמימות ריקות לטובת אוכל בריא ומזין. דוכן הפלאפל באירוע הוא המקום לנהירת ההמון הישראלי לטעום ממאכלם הידוע. הוא המאכל שייתן לאירוע שלכם תחושת עממיות לבבית לצד היוקרה הקלאסית.

בנוסף למרכיביו הבריאים אשר יסבו סיפוק רב לאורחים הבריאים מבנינו, הוא ייתן אפשרות אף לצמחונים למצוא את מקומם בין המאכלים הבשריים ויהיו עבורם כתחליף מיוחד המראה על התייחסות אישית ואכפתיות אוהבת. וכאשר אנו מגישים את הפלאפל האהוב שלנו בדוכן, עלינו לוודא שהוא יהיה ברמה גבוהה, טעם טוב וחומרי גלם איכותיים ביותר.

לכן כשנבחר את חברת הקייטרינג נדאג לקבל את הטוב ביותר!

תוספות מפנקות לתפריט

ישנן אפשרויות שונות שמציעות חברות הקייטרינג לשלב בין מנותיהם העיקריות של האורחים לתחושת ארוחה מושלמת ומשביעה. כמובן שעל מנת לשדרג את מנת הפלאפל לאורחים, ואולי גם להפוך את הארוחה לבריאה יותר, ניתן לשלב להם דוכן מיצים טבעיים לאירועים לריענון הארוחה והפיכתה למושלמת! לאורחים האפשרות לבנות לעצמם את המיץ האהוב שלהם מפירות וירקות שונים ובגדלים שונים תוך זמן קצר. יתר על כך, דוכן המיצים הוא אינו האפשרות היחידה לפנק את עצמכם בארוחה טעימה. במקרה שהמיצים הטבעיים הם פחות הפייבוריט שלכם, על ידי בר אקטיבי לאירועים, תוכלו להנות מבחירה של מגוון משקאות ואלכוהול שאתם הכי אוהבים באופן חופשי.

מלבד לשתייה המוגשת, על מנת להרכיב את המנה המיוחדת שלכם, ישנן תוספות אפשריות לצד הפלאפל כגון פיתות חמות, טבעות בצל וצ'יפס. כמובן אף רטבים טריים כמו חומוס, טחינה ועוד.

שימושים נפוצים

 את דוכן הפלאפל ניתן למצוא באירועים רבים. בשל האהבה הרבה אל המאכל והפופולאריות הידועה שלו בקרב החברה הישראלית, יש בו שימוש רב בסוגים שונים של אירועים כגון חתונות, חינות, השקות, בר/בת מצווה, ימי הולדת וכו'. דוכן הפלאפל מעניק לכם את הפתרון המושלם לכל אירוע ! 

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button