מפל שוקולד לאירועים

מפיקים ומארגני אירועים אוהבים מאוד לשלב אטרקציות וגימיקים במסגרת שמחות. אטרקציות אלו, הן שהופכות את האירוע למיוחד ושונה מרעהו, בעיקר כאשר מדובר על התנהלות קבועה פחות או יותר של אירועים כגון חתונות או בר מצוות. אטרקציות אלו גורמות לאורחים לחוש שהוזמנו לאירוע מושקע מאוד, בו חשבו על כל הפרטים הקטנים ובעיקר – עשו הכול על מנת לתת להם תחושה של פינוק, רוחב לב ומקוריות. אטרקציות רבות מתרכזות סביב התכנית האומנותית, יש כאלו המתרכזות באלמנטים משעשעים ואחרות קשורות דווקא לתחום הקולינרי באירוע. מפל שוקולד לאירועים הוא אטרקציה הקשורה לתפריט ולמזון המוגש באירוע, והיא אהובה מאוד בשנים האחרונות.

תוספת מפנקת לתפריט
רוב האורחים באירוע מייחסים חשיבות רבה מאוד לתפריט, לאיכות המנות ולמגוון. חברות קייטרינג רבות קיימות בשוק, המספקות תפריטים שונים ומיוחדים. גם האלכוהול חשוב מאוד באירוע, ואחראי במידה רבה על השמחה ועל האווירה ברחבת הריקודים. שירותי בר לאירועים הם שאחראים על אספקת האלכוהול לאירוע, ולרוב גם מספקים שירות של עגלת קפה, בר אקטיבי וכמובן – מפל שוקולד לאירועים. מדובר על מתקן היוצר מזרקה של שוקולד, אשר בו ניתן לטבול פירות או קינוחים שונים. לרוב נמצא מפל שוקולד לאירועים ליד הקינוחים ומיד הופך לאטרקציה מרכזית: כל המוזמנים – ילדים ומבוגרים כאחד, שמחים לראותו ונהנים לטעום ממנו.

קראו עוד על סושי בר לאירועים >>
קראו עוד על דוכן פלאפל לאירועים >>

מפל שוקולד לאירועים מעניק תחושה של פינוק אמיתי בסוף הארוחה, מעצים את הרושם מהמנות השונות שהוגשו ומספק הנאה רבה. כולם הרי אוהבים שוקולד, כך שמפל השוקולד מספק חוויה שממש מגשימה חלום עבור רבים. זוהי אטרקציה שרבים מספקים באירועים שלהם, ואשר לא הופכת ללא רלוונטית או למשעממת לעולם. כל תפריט קינוחים יראה עשיר הרבה יותר לאחר שיוצב לידו מפל שוקולד לאירועים, והשילוב של המנות השונות עם השוקולד יראה תמיד מפתה ומתוק.

חומרי גלם איכותיים
שירותי בר לאירועים מקפידים לספק מרכיבים וחומרי גלם איכותיים: אלכוהול, קפה ושוקולד. מפל שוקולד לאירועים עושה שימוש במותגים מובילים וידועים של שוקולד, אשר המסתו אינה פוגמת בו. כמו כן, מפל שוקולד לאירועים משתמש בשוקולד כשר – היבט חשוב ביותר באירועים בארץ, בעיקר בחתונות. לעתים קרובות מסופקים כמה סוגים של שוקולד ובכמה צבעים, אשר נותנים מענה למגוון הטעמים של האורחים. מפל השוקולד מציע שיפודי פרות או קינוחים לטבילה במפל ומספק קינוחים נהדרים ומתוקים.

מפל שוקולד לאירועים הוא אטרקציה אהובה מאוד בחתונות, בר מצוות, מסיבות יום הולדת, ובכל אירוע אשר שם דגש על התפריט ומודע לחשיבות איכות ומראה המזון המסופק בו. מפל שוקולד יוצר חוויה אסתטית ומרגשת המפעילה את כל החושים וגורם למבוגרים לחוש כילדים. מדובר על אטרקציה הפונה לכל המוזמנים באופן שווה ולא יוצרת דחייה או אי נוחות בקרבם, בשונה לאטרקציות אחרות. זוהי תוספת מתוקה וטעימה המשאירה חיוך על שפתי האורחים הרבה אחרי שהאירוע נגמר.

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button