דוכן פירות לאירועים

בשנים האחרונות, מגיפת הבריאות אוספות עוד ועוד מעריצים המוכנים לוותר על אורח חייהם המשמין ומלא הג'נק פוד לטובת חיים של פירות צבעוניים ממינים שונים שכל אחד מהם מביא הבטחה שונה לאורח חיים בריא יותר. תחושת הבריאות שנותן כל פרי, הויטמינים והיתרונות הגופניים לצד הצבעים השונים והטעמים המתוקים והחמוצים של כל פרי ופרי גורמים לאנשים רבים לחשוק במילוי חייהם באוכל מזין וחלקם אפילו אינם מתגעגעים עוד לג'אנק המוכר שעליו היו חיים. החל ממהפכת הבריאות, החלו אנשים להפוך את הפירות לחלק מרכזי בכל תחום בחייהם, במזון, בשתייה (שייקים ומיצים) בתרופות מסוימות ועוד.

מדוע דוכן הפירות מומלץ לאירוע?

כידוע לנו, הרושם הראשוני של האורחים שלנו נקבע כאשר הם רואים את המקום, את עיצוב האירוע ואת הבחירות שנעשו בטוב הטעם ובמחשבה עמוקה. הצבעים הנראים לעין, סידור המקום וכל פרט ופרט הם המקבלים את פני האורחים לפני הכל בכניסתם אל האזור. דוכן הפירות מייצג חלק מאד אלגנטי מן האירוע בשל צבעיו העזים והמיוחדים. סידורו האלגנטי מעשיר את המקום באווירה קלאסית המעלה את רמת היוקרה ועיצוב האירוע כמה וכמה שלבים גבוה יותר.

מה כולל דוכן הפירות לאירועים?

בדוכן הפירות לרוב מסודרים פירות מסוגים שונים באופן אסתטי ומרשים למראה בצורות מגוונות אשר יתנו עניין והתלהבות רבה מצד האורחים על תחום עיצוב וייעול האירוע. מספר הפירות המוצעים למבחר בדוכן יכול להיות רב במיוחד ומורכב ממינים שונים כגון: אבטיח, ענבים, תפוחים, תפוזים, תותים, אננס, קיווי, פסיפלורה ועוד אפשרויות רבות. כמובן שעל חברת הקייטרינג לדאוג לכך שכל הפירות המוגשים מטעמה יהיו טריים על מנת לדאוג באופן מקסימלי לבריאות האורחים ועל כך שיקבלו את מנת הפירות שלהם כעסיסית ומספקת במיוחד.

 לאחרונה, דוכן הפירות לאירועים משולב כמעט בכל אירוע אפשרי בחברה. בין אם באירועים משפחתיים כגון חתונה בר/בת מצווה, ימי הולדת ועוד רבים נוספים, בין אם באירועים עסקיים כמו השקות וכדומה ואף באירועים חברתיים של מסיבות נוצצות וטעימות במיוחד.

בין היתר נוהגים רבים לשלב באירועים את דוכן הפירות יחד עם דוכן שייקים ודוכן יוגורט המורכבים לרוב אף הם מפירות.

 קראו עוד על דוכן שייקים לאירועים >>

קראו עוד על דוכן יוגורט לאירועים >>

השאירו פרטים כאן:

Call Now Button